آیا میخواهید؟
همکاری خود را با همکاران، شرکا و سایر سازمانها گسترش دهید؟

آیا میخواهید؟
کیفیت برنامه خود را بهبود ببخشید و عملکردهای مناسب را ارتقا دهید و الگوسازی کنید؟

آیا میخواهید؟
همکاری خود را با همکاران، شرکا و سایر سازمانها گسترش دهید؟

آیا میخواهید؟
میزان شفافیت فعالیتها را ارتقا دهید و از آمادگی بیشتری برای ایفای تعهد خود نسبت به کیفیت و پاسخگویی برخوردار باشید؟

آیا میخواهید؟
از حقوق افراد متأثر در سوانح و مخاصمات حمایت نمایید؟

آیا میخواهید؟
به مطالبهگری تأثیرگذار بر پاسخگویی و کیفیت اقدامات بشردوستانه تبدیل شوید؟

آیا میخواهید؟
آشنایی با اِسفیر اولین گام در جهت دستاورد این اهداف و تبدیل شدن به پیشاهنگ اِسفیر است.

اهداف یادگیری
با استفاده از سه سناریوی مختلف در این پودمان، برخی از ویژگیهای کلیدی کتاب راهنمای اِسفیر مورد تأکید قرار گرفتهاند و میتوانید با تطبیقپذیری این ابزار و نحوه کاربرد آن به اشکال گوناگون در شرایط گوناگون آشنا شوید.
در پایان این پودمان، میتوانید موارد زیر را توضیح دهید:
- 1. رویکرد اِسفیر در خصوص پاسخدهی بشردوستانه.
- 2. فواید کتاب راهنمای اِسفیر در فرایند آمادگی، مدیریت و هماهنگی تلاشهای امداد بشردوستانه.
- 3. مزایای کاربرد کتاب راهنمای اِسفیر در راستای تحقق تعهد نسبت به کیفیت و پاسخگویی.
- 4. اولین گامها برای مطالبهگری اِسفیر در شبکه شما.
